fortsättning på valborg...

Mats och jag var en runda i stan för jag skulle kolla efter en klänning till mig till Johannas student. Hittar absolut ingenting som jag känner för...synd att man inte kan sy för jag vet precis vad jag vill ha...
Mats hittade iallafall ett par jeans för halva priset på espirit....alltid något

På eftermiddagen fotrtsatte Mats med målningen av huset. Ännu en sida avklarad. Själv körde jag ett par maskiner tvätt och slappade i solstolen mellan varven....När det är dags att måla grunden så tar jag över...då får Mats förhoppningsvis njuta lite han med...

Käkade gott på kvällen tillsammans. Mats och jag tog en sen kvällsrunda och njöt på avstånd av alla brasor som lyste upp i mörkret lite överallt...

trevlig valborg på er allihop...




Kommentarer
Postat av: annmari

hurdan klänning har du tänkt dej,har johanna tittat på Bonpix på datorn,satt o tittade igår där fanns en jättefin klänning i spetsvolanger som var jättesöt.

2011-05-01 @ 10:24:56
Postat av: susanne

jag skulle gärna vilja ha nåt tunnt härligt mönstrat tyg som faller snyggt. Gärna halterneck. Jag tror säkert hon har kollat där också...men jag ska höra med henne...kram

2011-05-01 @ 11:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0