lediga dagar...

Igår var ju jag ledig. Eftersom Elias ju är sjuk och var hemma från skolan så fick Karin komma lite senare. Städade och fixade lite hemma för kvällen och sedan var Elias och jag och handlade på coop. Såååå fint väder!!!! Kändes som sommar nästan. Visserligen var jag ute en runda på morgonen då solen lyste, men inte trodde jag att det skulle bli så varmt upp mot dagen.....tror tom att man skulle kunna legat och solat i trädgården...härligt!!!

Karin kom vid tre så när Mats kom hem så körde vi till Nova i Lund där det blev lite shopping. Köpte bla ett par nya stövlar då mina gamla favoritstövlar gjort sitt efter fyra år....tom blivit ett hål i sidan....kände jag i höstas då jag blev lite blöt om tårna...hihi

Mats hade det mesta klart när vi kom hem, vi hjälptes åt med det sista. Inbakad fläsfilé med tre olika fyllningar...en med ädelost, en annan med champinjoner och cognac och den sista med vitlök och örter....sååååå gott det var!!!! Men oj, så mätt man blev!!!!

Idag är det torsdag och ännu en ledig dag. Elias har ingen feber längre, men är fortfarande väldigt tät i luftrören och en hemsk hosta!!!!! Hoppas han kan gå i skolan i morgon för det är ju dags för mig att jobba helg.....

Idag blev det ingen morgonpromenad för både jag och Elias sov lite längre och sedan läste vi sagor i en hel timme...mysigt!!!

Får se vad denna dagen har att bjuda....längtar till falsterbo....kanske man skulle packa lite picknick och köra dit en liten runda....solen lyser ju så fint även idag...

Det blev falsterbo...och vilken underbar dag!!!! Sommar ju!!!!



OSTMACKA TILL ELIAS...



OCH ÄGG OCH KAVIARMACKA TILL MIG....MMMMM....



MMM...GOTT MED PICKNICK...



MYS...



STRANDPROMENAD...



MASSOR AV TÅNG VAR DET...



OCH EN RIKTIGT RÄÄÄÄÄLIG SPINDEL...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0