host host...

Fortfarande förkyld men på bättringsvägen...proppat i mig massor av c-vitamin...clementiner och kiwi...mmmm...







Hemma från jobb idag och kanske i morgon med...siktar in mig på jobb på fredag...

Idag tog jag faktiskt en promenad på morgonen...soligt och fint väder!!!! Hade lite jobbigt med vinden eftersom jag är lite trång i luftrören...men oj, så skönt det var att komma ut...

Precis tagit en sväng med dammsugaren, den nya dammsugaren som vi köpte förra veckan. Helt plötsligt så är det roligt att dammsuga (eller roligt vet jag inte ) men meningsfullt iallafall....den gamla sög ju inte upp hälften av smutsen.

Stryktvätten har jag också fått undan och kanska kanske om jag orkar ska jag baka två matbröd med solrosbröd...vi har faktiskt tänkt försöka baka lite eget bröd...massor av pengar att spara!!! Och så är det ju godare dessutom och sprider en ljuvlig doft av nybakat i hela huset...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0