febrig Elias...

Med hösten kommer förkylningarna som ett brev på posten...Mats har varit hemma med Elias idag. Började redan igår med förkylning, huvudvärk och en hemsk hosta...kruppade lite i natt också och eftersom Mats stockholmsresa blev inställd så blev det han som fick vabba. Imorgon och på torsdag är jag ledig sån det blir väl till att hålla sig hemma med sjuklingen...



stackars Elias....

I dag fyller min svärfar Janne år och födelsedagen tillbringar de ju på bästa tänkbara platsen...Alcudia!!!!! Hurra hurra för svärfar idag ....



solen lyser fint utanför fönstret...skulle egentligen gått ut en runda, men vi ska bege oss ut och kolla på en ny dammsugare eftersom den gamla suuuuuger.....hahaha...kul va!!!!

puss och kram...



Kommentarer
Postat av: marie

Vitsig du e :) Hälsa sjuklingen från mej<3

2010-09-21 @ 18:49:39
Postat av: Anonym

visst e jag...tyckte det var riktigt kul själv...haha . Jag ska hälsa honom....

2010-09-21 @ 20:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0