äntligen helg...

Det har varit en tuff arbetsvecka, men Susanna och jag har kamperat ihop och det har gått så himla smidigt!!! Massor av luckor att täcka...vad sägs om 27 luckor mellan tisdag och fram till söndag...det ni!!!! Massor av sjuka och dessutom vak till en pat 3 pass per dygn....tänk att jag lösta alla luckorna, och dessutom utan en enda övertid!!!! Känns rätt gott efteråt faktiskt!!!

Måste berätta en rolig sak....Jag och Elias var på center syd en dag för ett par veckor sedan och då delade de ut lappar man skulle fylla i så skulle man kunna vinna två st biobiljetter till en ny film som heter Dumma mej....Såklart ville han att vi skulle göra det, men när jag sedan insåg att man skulle motivera med ett visst antal ord om varför just han skulle få se filmen så tyckte jag inte att det var lika kul längre....men mamma, jag vill!!!! Skriv bara att jag vill se filmen för att jag e dum...ibland. Sagt och gjort, jag skrev precis så som han sade....och häromkvällen så ringde de och berättade att han faktiskt vunnit....gissa om han blev lycklig....

Det går jätteba för Fredrik i nya skolan och han trivs jättebra med klassen....känns så bra!!!

Kan inte fatta att det bara är en vecka sedan vi kom hem från Alcudia....solbränan har redan börjat falla av och hösten har verkligen kommit här...men nu får man njuta av minnena i stället...sommaren kommer ju faktiskt tillbaka igen...






Igår var vi ett gäng från jobbet som var på after work på sankt Gertrud i Malmö. Tredje året i rad nu som vi får vars två drinkbiljetter att hämta ut och så får man äta gratis från buffén.....ingen gourmet upplevelse, men helt okej och en riktigt trevlig grej faktiskt!!! Ganska skönt att gå ut och ändå komma hem till kvällen...

Oj, vad jag sovit gott inatt. Nu ska jag dra på träningskläderna och ge mig ut på promenad i stormen, men solen lyser faktiskt lite emellanåt...

Kommentarer
Postat av: marie

Kul att han vann biobiljetterna!!!Ibland är det det enkla som är det bästa.....Skönt att allt ordnade sej för Fredrik :)

2010-09-21 @ 14:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0