vespa...

Idag efter jobb så var jag, Karin och Annica på vespa och åt fantastiskt god mat. Gillar verkligen det stället!!! Lagom litet och mysigt med italiensk mat av högsta klass. Annica åker iväg på långresa nu i en månad. Både new york och florida...hoppas du får en trevlig resa Annica!!!



Måste förresten berätta vad Elias sade igår. Jag stod i köket och fixade när Elias ropade: Hur stavar man till Frankenstein? Jag bokstaverade FRANKENSTEIN....Han kom in till mig och sade : Mamma skriv det på en lapp istället. Det gjorde jag och han sade: Men mamma det ser inte ut som det låter...varför gör det inte det? Det är bara för att han kommer från ett annat land. Från vilket land då? Undrade han. hmmmm, vet inte riktigt....Då säger Elias: Va det Höllviken ?   hahahahahaaaaaaaaaaa................Är inte barn fantastiska så säg....

natti natti...


Kommentarer
Postat av: marie

Barn är härliga.....bjuder på många skratt!!!!

2010-10-28 @ 17:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0