tillbaks igen...

Efter tio timmars sömn i natt så mår jag bättre igen...tack och lov!!! Gick nog iväg och jobbade lite för tidigt.
Struntade i promenad i mose eftersom det stormade som bara den...bara jag blir av med den här tradiga förkylningen så ska jag ta tag i min träning och mina promenader igen...vänta bara...

Johanna och jag körde till nova i Lund för att jag skulle lämna tillbaks stövlarna från Bianco som jag köpte förra veckan och byta till ett annat par på scorette. Då hade de satt ner dem med 600 kr!!!!! Men naturligtvis fanns bara storlek 38 och 40, men inte 39. Körde runt till flera andra scorette i malmö, men där var de inte på kampanj utan det var upp till butikerna vilka sorter de ville rea...typiskt!!!! 600 är ju ändå 600!!! Har en chans till att ringa center syd i morgon bitti, annars blir det väl bara att betala fullpris...

Riktigt höstrusk ute. Ikväll ska hela familjen Palmér frossa i videofilmer....och chips och godis så klart...


Kommentarer
Postat av: marie

Så himla typiskt!!!!Ska ni inte kolla på Robins?Ni kanske är med i TV :)

2010-10-02 @ 21:12:38
Postat av: susanne

tror inte att de filmade publiken så mycket....

2010-10-02 @ 23:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0