söndag...

Idag är det då verkligen höst!!!! Stormar!!!!! Löven virvlar runt i luften...Mats och jag tog visserligen en morgonpromenad men då var åtminstonde solen framme. Nu är det riktigt ruggigt....brrrrr...

Fredrik, Malin och Elias är just nu på bio i malmö och kollar på "dumma mej" som Elias vann biljetter till.

Ikväll kommer mina föräldrar hit och käkar middag. Längesedan vi träffades eftersom både Elias och jag varit sjuka. Blir mammas och fars egna recept på en smarrig kycklinggryta med ris och sallad och ett gott bröd. Till dessert har jag bakat en citronpaj....nytt recept, så det blir spännande att smaka...

Får se vad Elias och jag hittar på i morgon....jag har ju ledig dag och Elias har studiedag....kanske en utflykt till skogen om vädret tillåter...

natti natti...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0