söndag, måndag och tisdag...

I söndags var vi på byakrogen i Blentarp och firade min svärfars födelsedag lite i efterskott. De var ju Alcudia när han fyllde år...Precis som vanligt så blev man alldeles för mätt....men mycket gott var det och en trevlig dag...

Måndagen och tisdagen har varit fyllda med jobb...Igår var det ett underbart väder!!! Mats och jag tog en härlig kvällspromenad.

Jag, Mats och Elias och mina föräldrar ska följa med Roger, Tina och Rasmus till småland över helgen. Skulle eg jobbat denna helgen men har bytat bort den till nästa helg istället... Ska verkligen bli skönt att komma till skogen. Förhoppningsvis så hittar vi massor av kantareller...hoppas hoppas...




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skogen är härlig. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-13 @ 17:44:10
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0