mycket jobb denna vecka...

Ja, lång arbetsvecka blir det pga att jag bytte min jobbhelg. Ons, Tors, Fre, Lör, Sön, men sedan är jag ledig i två dagar....

Jag har varit otroligt trött på kvällarna denna veckan. Visst brukar jag vara kvällstrött men nu har det varit extremt. Tvingade mig ändå ut på kvällsrunda igår och idag har jag varit och tränat med Johanna.

Idag fick jag köra hem från jobb lite tidigare och hämta hem en hängig Elias...Tyckte att han var precis lika pigg som vanligt när vi kom ut från skolgården. Fattar inte vad det är när han gör såhär. Nu har han ju inte den där oron och klumpen i magen längre...det var ju evigheter sedan och han verkar tycka att skolan är toppen. Aldrig ett ord om att han inte vill eller så....

Försökte prata med honom i lugn och ro och luska lite för att förstå...men nä...inget verkar bekymra min lille prins. Han hade lite ont i huvudet sade han...och lite ont i magen och så mådde han lite illa också....
Hoppas det försvinner lika fort som det kom....

Hade en mysig kväll här hemma. Mats hade grillat kycklingspett med sweetchilimarinad och hemmagjorda potatisklyftor och sallad....åhhhh, så gott det smakar med grillat nu när det blivit höst.

Kollar på Robinson....oj, vad jag skulle vilja vara med...blir lite sugen...om inte annat så hade man väl iallafall blivit av med sina extrakilo....vad var det de sade: Ge din fetma en känga, ta en vecka på Tengha....



Kommentarer
Postat av: marie

Bra bantningskur,men de går nog upp lika fort igen ,när de kommer hem.

2010-10-21 @ 21:27:43
Postat av: annmari

ja det är nog bra att tappa några kilo,men tävlingar är lite väl hårda tycker jag.

2010-10-22 @ 10:05:15
Postat av: Anonym

Robinson är lite kul att titta på. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-22 @ 11:39:38
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har varit inne och kikat lite på din blogg nu. Undrar bara hur du lyckats hitta min blogg?

2010-10-25 @ 23:23:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0