ledig dag...

Idag har det varit en sån där dag som man tänkt göra så himla mycket och så blir ingenting gjort iallafall....ja ja...lite har jag gjort trots allt. Tvättat, vikt tvätt, bakat fetaostpiroger och när Johanna kom hem från skolan (I full clownsminkning...de hade haft cirkustema i skolan och glömt ta med sig sminkborttagning...haha) då körde vi till Lomma och tränade....jo, ni läste rätt. Det är fem månader sedan sist pga den där jäkla skadan när jag spelade brännboll med jobbet i maj månad. Fortfarande inte bra, men det hjälps inte längre...nu är det nya tag!!!

Inatt drömde jag en sån fruktansvärd dröm!!!! Finns det då något skönare när man vaknar och är alldeles förtvivlad när man plötsligt inser att det bara var en dröm....vilken lättnad!!! Det var inte så lätt att somna om kan jag säga....

Nu tror jag minsann att mina föräldrar är på intågande. Förmodligen lite planering inför helgen om vem som ska ta med vad osv....

ha det gott!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0