brittsommar...

Det måste man väl ändå säga att det har varit idag...vilken underbar dag...sol, vind och runt 15 grader!!!!

Elias har varit i klagsamn och lekt med kusin Rasmus. Mats fixade med poolen inför höst och vinterförvaring medan jag städade inomhus hela fm. Körde ner till Falsterbo och gick en lång runda på stranden. Blåste rejält, men som jag sagt så många ggr förut....oj, vad havet ger energi....





plåtarna på....



massor av fjärilar på tomten idag...även de njöt av solen tydligen...



Mötte förresten mina kära föräldrar i falsterbo....stackars Far har så ont i sitt ben...förmodligen nån inflammation i vadmuskeln. Han linkade så sakta...jag vet att det är jobbigt för honom när han inte kan gå i sin vanlig takt och sina långa promenader. Gör ont i mitt hjärta när jag ser hur han haltar....hoppas hoppas att det blir bra snart igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0