bakslag...

Åter på jobb idag...tog inte så lång stund innan jag undrade över detta dumma beslut. Började få ont i halsen igen och som om inte skulle vara nog så fick jag min mens...och så himla ont i magen.....bläääää

Trodde aldrig klockan skulle bli tre så jag kunde köra hem men till slut så....Gick inom apoteket och köpte nya halstabletter..strepsils som ska vara bakteriedödande. Får väl ge mig till tåls i helgen annars blir det vc på måndag morgon...trött på detta nu...

Blev köpemat idag. China box....Elias och Mats valde sushi...medan jag och Johanna tog veg vårrullar, nudlar och biffgryta. Fredrik är i stan och shoppar för sitt första och efterlängtade studiebidrag.





så lycklig för lite sushiiiiiii....

och sedan blev det...FREDAGSMYYYYYYYS...



Elias tyckte att jag skulle ta en bild och lägga in på hans nya blåmärke så att alla fick se hur ont han faktiskt har....så här kommer den:



natti natti...




Kommentarer
Postat av: marie

Äter Elias sushi ?

2010-10-01 @ 20:06:42
Postat av: susanne

nya favoriträtten...men bara dem med lax och ris och doppa i soya.

2010-10-01 @ 21:14:22
Postat av: annmari

Elias du är så duktig som äter nästan allt.

2010-10-02 @ 17:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0