helgen snart förbi för denna gången...

Fredagseftermiddagen blev verkligen mysig!!!! Vi mötte upp Fredrik utanför designtorget och så gick vi in och kollade runt i affären och hälsade på Johanna. När hon slutade så gick vi runt hörnet till mysiga restaurang vespa. Hela familjen käkade pizza utom jag som skulle vara duktig och nöjde mig med en tallrik lufttorkad skinka, ruccola och parmesan....jaja, två bitar pizza blev det också som jag smakade av Elias om jag ska vara ärlig.

Efter att vi hade käkat så gick vi till hm på Gustav och herre Gud så mycket mer saker de har att välja på. Mats och jag hade ju vars ett presentkort som vi handlade för. Mats köpte en ullrock och jag hittade en skjorta, en tunika och en söt svart klänning. Fredde köpte en ulljacka för halva priset och en tröja. Johanna provade en del men ville suga lite på karamellen innan hon bestämde sig...Elias tyckte mest att vi var tråkiga och ville mest bara hem....haha En riktigt mysig familje eftermiddag/kväll.

Lördag morgon vaknade både Mats och jag vid halv åtta. Vad gör man då? jo, man sätter på träningskläder och kör iväg till gymmet. Perfekt!!! så duktiga vi är!!!

Resten av lördagen blev mest lite småpyssel hemma. Massor av stryktvätt så klart och lite plock här och var. Skönt att bara vara hemma ibland men måste erkänna att jag faktiskt blev lite rastlös på kvällen efter allt tv-tittande.

Söndagen vaknade vi lite senare så vi tog en promenad till coop och köpte frallor till barnen. Få se om det blir träning i em eller kanske en runda till...

Precis kommit hem efter en tur i Lund. Mats och Elias gick på bio och Johanna och jag tänkte passa på och kolla lite julklappar....tji fick vi!!!! enda affären som var öppen var åhlens, så det blev till att tillbringa två timmar där inne nästan...haha

Nu är Mats och Johanna ute och övningskör en tur till Burlövs Center för Mats ska hämta ut sina nya glasögon....det ska bli spännande att se hur de ser ut för ingen av oss visste ens om att han varit och provat ut ett par.....kan det vara ålderns fåfänga eller....haha!!! blir säkert bra....






Kommentarer
Postat av: marie

Fanns det inga julklappar på Åhlens?Där brukar ju finnas fina grejer......Har han inte berättat att han behövde glasögon?Han är lustig ,min bror!!!!

2010-11-21 @ 16:15:15
Postat av: annmari

jaså var han och provade ut glasögon utan att nämna det för familjen,det är kanske dataglasögon.

2010-11-21 @ 18:55:20
Postat av: susanne

jo, jag hittade faktiskt två julklappar!!! Ja, han e lustig min man....inte ett ord har han sagt...

2010-11-24 @ 07:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0