helg...

Igår var det fredag och en hektisk vecka avklarad. På kvällen var Mats, jag, Roger , Tina, mamma och far först på bio och såg premiären om Cornelis Wresvijks liv. Jättebra film tyckte jag. Underbara låtar och texter. Efter det så gick vi på rådhuskällaren och käkade. En riktigt mysig kväll.

Imorse vaknade inte Mats och jag förrän vid nio....brukar aldrig sova så länge. Tog på oss och gick en morgonrunda. Soligt, men blåsigt!

Resten av dagen var det matlagning, städning och dukning eftersom Mats och jag skulle fira våra födelsedagar. Mats fyllde ju i slutet av oktober och i morgon är det min tur. Tänk så fort detta året gått!!!!

Det blev en trevlig kväll med fina presenter...

I morgon ska jag bara ta igen mig och göra precis vad jag vill.....

natti natti

Kommentarer
Postat av: marie

Skönt att bara ta det lugnt ibland,det behövs.Tack för en trevlig kväll med god mat :)

2010-11-15 @ 12:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0