ny vecka...

Då var helgen förbi och en ny vecka påbörjad...Jag jobbade i lördags, men blev ledig på söndagen eftersom en tjej ville byta med mig. Då tar jag en annan utav hennes söndagar...man får ju hjälpas åt om man kan.

Vi har haft en vattenläcka som nu äntligen är fixad. Mats har grävt mest hela helgen...stackars!!! Nu återstår ännu mera grävande eftersom den där slangen ska komma på plats...inte det roligaste jobbet!!! Man skulle hellre vilja fixa i trädgården och få fint där...

Idag har Mats och jag haft en dag för oss själv. Det var jäääääättelängesedan!!!! Saknar verkligen våra lediga dagar ihop....Vädret var inget vidare så vi tog en tur till Trelleborg och sedan vidare ner till mamma och far i Falsterbo...stannade bara en timme för vi skulle ju hämta Elias på skolan. Just nu är Elias på fotbollen och såklart iklädd nya barcadräkten MESSI NR 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0