jobb, jobb och jobb...

 I måndags var jag visserligen ledig, men det var en sån där seg dag när man bara inte fick tummarna loss.  På kvällen var det ljusparty hos Marie i staffanstorp. Har varit på ett sånt för några år sedan och det är dyrt som in i....må hända att ljusen är av god kvalitet och brinner länge...men ett vanligt blockljus för typ 250 kronor.....det är mastigt tycker jag. Fanns en del fräcka saker men de kostade runt en tusing!!! fick nöja mig med 12-pack teljus 2 frp i olika doft...190 kr...



Tisdagen var späckad!!! Jobb hela dagen, hem och åt middag och sedan var det föreläsning  i Elias skola om hur du får ditt barn att lyckas. Både Mats och jag gick dit. Mycket trevligt och en och annan tanke fick man såklart..som förälder tycker jag att man ständigt går runt med ett dåligt samvete...man skulle vilja så mycket mer ibland men man är bara människa och ibland räcker varken orken eller tiden...man gör så gott man kan och önskar att ens barn ska vara stolta över sig själv och såklart att de mår bra och är lyckliga...

  Johanna...Fredrik...Elias...

Idag är det så onsdag och halva veckan är nästan gången...Jobbat även idag och möte på det. Inte hemma förrän sen eftermiddag och Mats och jag körde och handlade direkt. Barnen önskade taccos till middag idag och så fick det bli.  Ska inte göra ett dugg mer utan bara njuta av kvällen i sig...

natti natti...


Kommentarer
Postat av: Marie

Visst vill man att barnen ska må bra o lyckas här i livet,men man kan ju bara göra sitt bästa o älska dem<3<3<3

2010-03-11 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0