en vecka...

Idag var det dags att börja jobba igen för min del...tänk att det har gått en hel vecka sedan Fredriks operation!!! vet inte hur många ggr jag kollade på klockan under dagen och tänkte att nu körde de dig till op...nu ringde de oss för att berätta att du var klar....skönt att det är förbi nu...

I dag var det dags att ta bort tryckförbandet där dränet suttit. Såg jättefint ut. Bara en liten pytteruva. Dessutom bytte vi kompressen över snittet som ju fortfarande är tejpat och det var inte alls så stort som jag trodde ...hur snyggt som helst men hela bröstmuskeln är fortfarande ganska svullen...ingen aning om hur lång tid det ska ta innan det lägger sig. Ska ringa och prata med Erik Gyllstedt en dag och höra vad han säger...håller tummarna att det kommer bli jättebra...

Johanna har designat min blogg...fin va!!!!! Hon är superduktig på det där...och hon ger sig inte heller förrän hon är riktigt nöjd....Jag blev jättenöjd!!! om ni vill titta in på hennes blogg så klicka här.

 tack gumman...

Imorgon är det jobbedags igen och på kvällen ska vi till laserdome på trekamp....sumobrottning, tjurridning och långskidor. Ska bli kul!!! Efter det ska vi till El Patio och äta gott och avtacka världens bästa chef Ulla...sorgligt att hon ska sluta , men tror att det kommer att bli jättebra med Marianne som kommer att ta över efter henne...

natti natti...


Kommentarer
Postat av: Marie

Snygg design!!!

2010-03-31 @ 12:06:08
Postat av: Anonym

tack!!! Johannas förtjänst....

2010-03-31 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0