trött tisdag...

En riktigt trött dag efter jobb idag. somnade i soffan en stund efter middagen. Trodde knappt mina ögon när jag vaknade....SOLEN SKEN!!!!!

Mats, jag och Elias tog en snabb tur till Hornbach för att köpa gräsfrö och nät så att vi kan rädda de röda vinbären iår. Förra året åt fåglarna upp varenda bär över en enda natt....taskigt!!!



Solen skiner så fint fortfarande och Elias badar i poolen...varmt och gott!!! 26 grader, så det är betydligt varmare där än i luften....men, själv tycker jag inte att man blir direkt sugen...

Nu tänker jag sätta på mig walking skorna och ta en skön kvällsrunda innan det är dags att hoppa i badet (badkaret då alltså )

Imorgon är det jobbedag igen och på kvällen blir det korvgrillning och brännboll på ribban med jobbet. Hoppas verkligen på fint väder då...

 natti natti...

Kommentarer
Postat av: annmari

låter trevligt,men det är nog för kallt i vattnet.

2010-06-17 @ 09:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0