Falsterbo...

Idag har jag varit ledig. Haft en underbar dag på stranden i Falsterbo. Fredrik, Malin Elias och Matias var också med. Tror nog att vi hade bättre väder där nere än vad det varit i stan.







Elias och Mattias byggde sandslott...



medan Fredrik och Malin buggade...haha...



kan man få lite mer dricka...undrade Elias....



Far kom också ner en stund, medans mamma valde att stanna kvar uppe vid campingen...ser ut som att han trivs...



Körde hem vid fyratiden. Mats och jag körde och storhandlade. Tomt i kylen nu när barnen har sommarlov...Precis ätit en god middag.

Idag är svärföräldrarna på Ystad saltsjöbad....tur med vädret iallafall. Väderprognosen ser lovande ut under hela veckan....Tänk om man kunde få en riktigt solig och fin midsommarafton....



var ute och gick en kvällsrunda med grannen Lotta ...härlig sommarkväll...

nu snarkar Mats i soffan så jag tror det är bäst att förbereda sig för natten även för mig. Imorgon är det dags att jobba igen...

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0