ännu mera regn och rusk...

Hann iallafall med en morgonpromenad innan det började att regna igen. Blåser som tusan gör det med...vad ska man säga...inte ett dugg, bara att ge sig till tåls för den där solen och värmen kommer väl när den själv vill iallafall. Var man än är så pratar inte folk om annat än vädret...alla behöver vi solstrålarna så väl för att orka med den långa vintern och hösten...

Körde en runda till center syd , mest för att kolla lite , men fick tag på två tunna "koftor" på new yorker en svart och en brun. Ett halsband i brunt, även det från new yorker. Dessutom hittade jag ett par tunna jättesöta leggings från lindex...



Kan nog bli snyggt med en svart liten tunika eller klänning och ett par höga klackar...

Väntar på att Elias och Mats ska komma hem för vi ska köra och handla lite mat och ikväll blir det kanelbullsbak för hela slanten...

Idag är det nio dagar kvar tills Prinsessan Victoria och Daniel ska gifta sig. Gissa om de är nervösa....Jag tycker att de ser jättekära ut och passar så fint ihop. Ett vackert par. Jag kommer iallafall att sitta bänkad och kolla vigseln på tv...



mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm...hela huset doftar nybakade kanelbullar...finns det något godare....

             smarriga va???????

Imorgon hoppas vi allafall på uppehållsväder och lite mindre blåst....för sol är det väl inte till att tänka på....

natti natti...

Kommentarer
Postat av: annmari

det kommer jag också att göra jag tycker att dom passar så bra ihop.

2010-06-10 @ 18:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0