aj..aj..aj....men solen är här iallafall...

Igår kväll efter jobb var vi ett litet gäng från jobb som samlades på ribban för lite korvgrillning och brännboll. Underbart sommarväder!!!! och kul hade vi.....













Jag vet inte , men jag gillar att tävla. Är det match så är det....vårt lag vann och jag sprang hem sex stycken helvarv!!!! Inte illa va....och som jag sprang!!! Och, ajjjjjj, vad jag fick ont i  baksidan av ena låret....vet inte vad som hände. Inga problem så länge vi spelade....men när jag skulle gå hem så var det värre.....för att inte tala om i morse...haha!!!! Tog mig en hel kvart att ta mig från parkeringsgaraget till jobb....kämpade på under dagen, men gav upp vid ettiden och körde hem.

Slappade en stund i solen. Mats kom också lite tidigare och han hämtade hem Elias på vägen. Blev ett par dopp i poolen också.





 Körde in till malmö och käkade middag på gränden....mums (men kycklingspetten var faktiskt kalla) Hade det inte varit för att vi var så hungriga hade vi klagat...strunt samma....

Gud....så skönt att det är fredag imorgon och ledig helg dessutom.....mmmmmmmmmmmmmm

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0