natt...

Mitt i natten...klockan är fyra!!!!! Vaknade av en ny kliattack på vänster ankel....högran verkar ha gett med sig. Baddade med alsol och smorde sedan med xylocain men kände att det var lönlöst att försöka somna om.....gick upp en runda istället och passar på att lägga in lite bilder från igår onsdag då vi gjorde en österlenare...

Startade i Kämpinge på bärnstensmuseet...många fina smycken...men det blev inget handlat denna gång...

vidare till Smyge där vi intog vår pick-nick...











vidare till Ystad sandskog där det blev lite eftermiddags bad och sol...jättehöga vågor!!!!





Sedan blev det glass på fritidsbaren...





mmmmmmmmmmmmmm............

strandpromenaden...



ser ni plåstret!!!! ett av mina sönderkliade myggbett...

Nästa stopp ales stenar och kåseberga...



här har vi stenarna...och en blundande Elias













bergsklättring nerför kanten...tufft jobb, men det gick sedan blev det gångstigen nere vid vattnet...







stenar är fina tycker jag...kolla vad någon hade byggt...



kissepaus...





vi kom fram till slut och här ser vi den fina hamnen i kåseberga...



med trötta ben och hungriga magar gick vi till bilen och körde till byakrogen i blentarp där det blev en sen middag...lika gott som vanligt...

en underbar dag...och nu tror jag banne mig att det slutat att klia...ögonen börjar att bli sömniga...kanske dags att prova somna om...

natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0