ljuvliga sommar...

Idag är det lördag och nu börjar man känna så smått att man faktiskt har semester....I ons var det lite sämre väder så då tog jag och Elias en runda på obs och på torsdagen passade vi Rasmus hela dagen när Tina och Roger jobbade. Det var full rulle hela dagen om man säger så...haha, men härligt att se att de har så roligt tillsammans. På kvällen blev det grillning när Roger och Tina kom

Igår var det fredag och Mats slutade vid lunch. Vi körde en runda till Falsterbo. Det blåste ganska kallt så vi fick lägga oss i en håla...det gick bra det med men jag trivs allra bäst när man kan ligga ända nere vid vattnet.. Körde hem vid fyra. Blev lite shopping på nova på kvällen. Gjorde en del bra reafynd faktiskt...

Har börjat ta upp mina promenader igen men har ju inte kunnat sedan jag skadade mig på brännbollen. Känner av det fortfarande....kan inte springa alls...men igår blev det iallafall både morgon och kvällsrunda och idag är morgonrundan nyss avklarad.

Idag blir det varmt!!!!! De har lovat temperaturer upp emot 30 grader...kanske tur att det fläktar lite....Siktar in oss på falsterbo och så stannar vi i falsterbo och grillar på kvällen. Idag startar ju falsterbo horseshow, så det lär nog bli lite mer folk än vanligt...

ha en bra dag....

bzzzzzzzzzzzzzz.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0