atjooooo....

Igår var det söndag. Elias vaknade med världens snuva...vet inte om det är en vanlig sommarsnuva eller kanske pollen....ingen feber iallafall och ganska pigg uppåt dagen så han var hemma hos en kompis och lekte.

Mats och jag körde till stranden och hade lite lunchpicknick...inte allra bästa vädret men en del solglimtar lite emellanåt...skönt att komma iväg en stund själva iallafall....

Idag är det måndag och Mats har gjort sin första arbetsdag efter semestern. Jag börjar ju inte förrän på onsdag...alltså en enda ledig dag kvar för denna gången....Jag var uppe vid fyra i natt och körde Johanna till posten. Underbar morgon med en otroligt fin fullmåne....Gick och lade mig igen när jag kom hem och sedan kom Elias smygande vid åtta....Jag tog morgonrundan innan vi käkade frukost.

Tillbringat hela dagen i falsterbo med Elias, Fredrik och Malin. Mycket kallare i vattnet...bara 16 grader mot 24 förra veckan, men klart och fint ....Mats och jag körde in i Malmö och käkade på kvällen...Killarna lagade mat tillsammans här hemma. Johanna har flyttat hem till Christopher igen till fredag när det är dags för lite ledigt från jobbet...

Ibland undrar man...ibland mer än annars....

dagens citat:

att kunna behålla sina vänner är en större konst än att vinna dem....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0