trettondagen...och hela familjen ledig...

Sovit som en kratta i natt. Hämtade Johanna och pojkvännen inne i staffanstorp vid halv två och innan dess hade jag såklart slumrat en stund i soffan. Helt omöjligt att somna om när vi kom hem igen. Vände och vred mig...Sedan vaknade Elias , förmodligen utav att de stora barnen var vakna. För att inte beh gå upp med honom i sin säng och bli ännu piggare så fick han krypa ner i vår säng....tror jag somnade till vid fyra...halv fem blir vi väckta av att telefonen ringer!!!!! PULSEN SLÅR!!! tankarna snurrar...har det hänt nåt....hatar att bli väckt så av tel mitt i natten!!!! som tur var var det bara någon som skulle tala om för johanna att hon glömt sin väska....ganska omöjligt att somna om sedan igen...inte så många timmars sömn i natt alltså....



Mats och jag tog en morgonpromenad i ett snövitt noradanå....vindstilla och vackert. Efter det blev det frukost och sedan en tur till ikea. Skulle köpa barstolarna till köksön. Väl hemma när det var dags att montera dem så hade vi tagit fel färg...bara att åka tillbaka och byta.....grrrrrr...

Ikväll kommer mina föräldrar på middag . Det blir oxfilé, potatisgratäng, färsk sparris, sallad och bröd...mums. Till dessert blir det äppelkaka på våra egna sommaräpplen och vaniljsås...ska bli mumsigt faktiskt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0