lööööördaaaag!!!

Elias somnade på sitt eget rum igår efter att vi läst en stund. Jag somnade såklart också till i hans säng...sådär lagom trött en fredagskväll...Mitt i natten kom han dock ner till oss. Tror han vaknar eftersom huset är fyllt av ungdomar. Johanna har Christopher här och Fredrik har Malin och Alle. Förhoppningsvis så blir det bättre nu nästa vecka då skolan börjar igen...

Ganska så kallt även idag. Ca 6 minus, men det blåser en del och då blir det mycket kyligare....Idag blir det besök på nova i lund och kanske någon form av uteaktivitet i em....vi hoppas på att solen tittar fram isåfall....

Blev ingen promenad idag måste jag erkänna...svinkallt när det blåser så...Det blev en bra shoppingdag på nova i allafall och både Mats och jag fyndade rejält faktiskt...kul!!!

Bara varit hemma ikväll. Ganska skönt måste jag säga...Hoppas verkligen att det slutar att blåsa tills i morgon...måste ta tag i mina promenader igen...hög tid!!! Snart är det bikinidags ju...som jag längtar....

Vår lille prins var så orolig nu ikväll när det var dags att sova. Ikväll var det Mats tur att läsa saga och när han inte kommit ner igen efter en dryg timme var jag säker på att de båda somnat. Då hör jag plötsligt att de pratar där uppe och klockan var nästan halv elva!!! Till sist gav Mats upp av förklarliga skäl och kom ner och två min efter kom Elias. Det var bara att ta två djupa andetag och gå upp igen. Lade mig bredvid och han lade sin hand om min rygg för att ha koll på att jag verkligen var kvar antagligen. Tog bara ett par minuter sedan sov han gott...fattar inte vad han är rädd för...det gör ont i mitt hjärta...och på måndag börjar skolan igen...hur ska det gå??? Hoppas det bara är en period och att det går över lika fort som det kom...synd om honom...



 ...får se hur dags han komme tassandes i natt...

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0