en stolt mamma!!!...

Vilken skön natt!!! Elias har sovit hela natten på sitt eget rum!!! Duktiga kille!!! Var tvungen att gå upp och titta till honom i morse innan jag körde till jobb och han sov så gott i sin säng...

När jag kom hem efter jobbet idag möttes jag av en glad liten kille som lyste som en sol: Är du inte stolt över mig mamma...tänk att jag sov i min säng hela natten ända tills morgonen.....visst är jag stolt!!!! Jätte jätte stolt!!!! Duktiga kille...som han kämpar...



Nu börjar det närma sig vaccin nr två för Eias (mot svininfluensan) känns lite onödigt nu nästan för ingen pratar om influensan över huvud taget...ska man eller inte...måste ringa sjukvårdsupplysningen imorgon när jag är ledig...vill ju inte att han ska ta den bara för att man sagt så....om det nu inte behövs...

Idag blev det lite ändringar i vår veckomatsedel. Vi var hemma så sent både Mats och jag så det blev köpepizza. Ambitionen var att vi skulle taen lång kvällsrunda men istället somnade vi i sängen båda två och vaknade inte förrän halv åtta...herregud!!! Hur ska detta gå...får bli moodifast tre ggr om dagen nu de två sista veckorna innan vi åker.....suck!!!

Gå gärna in och kolla Johannas blogg förresten...    http://enledigstund.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att Elias sover bättre igen!!!Jasså dottern har också börjat blogga.....ska genast gå in o kolla<3

2010-01-15 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0