ännu en kall dag...

Lite bättre natt måste jag säga...man får glädjas åt de små framstegen. Elias kom inte förrän vid femtiden i morse. Somnade gott vidare men sedan väckte jag honom vid åtta. I morgon är det ju skoldags och rutiner igen...ganska skönt egentligen...hoppas nu bara att det går bra med skolan...han kanske tvärvägrar imorgon...håll tummarna att det går bra...

Mats och jag pälsade på oss ordentligt så vi var i stort sett oigenkänliga...ingen vacker syn...haha!!! Skulle kanske tagit en bild och lagt in...haha! Som vanligt så var det en härlig känsl när vi väl var hemma igen..

Idag har varit en rikttig "röjjardag". Alla ljusstakar och det andra lilla som var kvar är numera bortplockat och inte ett spår är kvar av julen...ett helt år tills det är dags igen...Lika mysigt som det är att ta fram allt..lika skönt är det att få undan allt igen. Nu blir det till att plocka fram våren istället...in med lite nya friska växter och vackra tulpaner varje vecka...det ser jag fram emot...



natti natti...


Kommentarer
Postat av: annmari

hoppas att det har gått bra för Elias idag

jag har också packat ner julen

nu får man bara vänta på solen.

2010-01-11 @ 12:53:30
Postat av: Anonym

Det e så härligt med alla krispiga tulpaner i vackra färger........

2010-01-11 @ 20:47:51
Postat av: Anonym

Det e så härligt med alla krispiga tulpaner i vackra färger........

2010-01-11 @ 20:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0