ajajaj....

Har sååååå ont i min vänstra axel...liksom fästet vid nyckelbenet ut mot axeln. Kom igår och har inte blivit ett dugg bättre. Kan knappt använda armen ju. Smorde igårkväll med voltarengel och har just nu tagit en omgång igen. Har faktiskt krypit ner under täcket igen efter att barnen kommit iväg till skolan. Ingen risk att jag somnar igen, men skönt att bara få ta igen sig lite.

Ingenting planerat iheller...kan göra precis vad jag känner för!!! Sugen på en ullaredstur men det får bli en annan dag...

 Nu är det då kväll. Elias är nattad . De stora barnen är uppe hos sig och Mats och jag ligger i varsin soffa...haha...undrar vem som somnar först? Har inte blivit mycket gjort idag för den där jäkla armens skull.

Mats , jag och Elias körde till coop och handlade. Elias brukar inte vilja med, men idag ville han det. Innan vi körde förklarade vi att vi bara skulle handla mat och inga leksaker mm. Vi hann innanför dörrarna så fick han syn på en ny pysselbok(trots att han har en sådär 20 st redan) nej, vi ska inte ha någon pysselbok. Efter ungefär fem meter : Mamma kolla, en batugan, bara 100 kr...nej, ingen Batugan Elias. Fem meter till : Mamma, kan jag få en iskall Cola? Nej...ingen cola. Vidare till flingorna. Vi köpte två pkt kspecial och ett pkt red berries : Mamma, mamma...kolla såna små flingpaket som jag äääääääällllllssskaaaarrrr!!!! Okej, men sedan lovar du att inte tjata om något mer resten av handlingen....Visst!!! Tror vi hann tio meter sedan var det dags igen...mamma, kan jag få köpa en tidning....mamma...snääääällllaaaa....dessa barn!!!! Måste att det är lite lugnare och enklare att handla utan Elias....puh!!!



Efter handlingen gick Mats och jag ut på kvällspromenad...riktigt skönt ute!!!

Nu börjar det dra i Mats ögon. Tror faktiskt att det blir han som somnar i soffan ikväll...

natti natti...



Kommentarer
Postat av: johanna

Ja, när ska vi till Ullared egentligen? :) Vi skulle ju försöka hinna med det innan Egyptenresan, sa vi.. <3

2010-01-19 @ 13:26:28
URL: http://enledigstund.blogg.se/
Postat av: susanne

just nu är det omöjligt, så ont som jag har i axeln....går inte att shoppa med en arm....eller...

2010-01-19 @ 18:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0