storstädning...

Idag skippade jag morgonpromenaden och började med att rensa i min garderob....skulle verkligen önska mig en walk in closet (heter det så? ) jaja...ni vet vad jag menar... När det var gjort bäddade jag rent i vår säng...laddade en maskin tvätt, som naturligtvis väntar på att bli upphängt snart och sedan har vi nog en sisådär tre stycken kvar...hahaHar tänkt på det....hur jag än kämpar och ligger i så lyckas jag aldrig helt tömma tvättstugan...konstigt detdär!!!! Som toppen på isberget så blir det såklart även favoritsysslan strykning däremellan.



för att vara riktigt noga kan vi lägga till att jag dammsög hela nedervåningen samt städade badrummen...Känner mig riktigt nöjd!!!

Blev ingen kvällsrunda idag...blåser iskallt!!!

natti natti...

Kommentarer
Postat av: nettan

JAG KÄNNER IGEN DET .....

2010-02-17 @ 10:58:27
URL: http://olssonsivinninge.blogspot.com
Postat av: Marie

Fördel med att barnen flyttar hemifrån.....betydligt mindre tvätt!!!!

2010-02-17 @ 14:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0