aj, aj, aj...

Idag vaknade jag med världens huvudvärk!!!! Jag var så trött igår efter att Mats och jag varit och tränat. Badade , klädde på mig min mysdress och bänkade mig framför tvn....tog inte många minuter innan jag somnade.

 Jag och Elias gick och lade oss i våra sängar när han skulle somna och jag somnade nästan direkt. Vaknade inte förrän halv fyra i natt....genomsvettig fullt påklädd och under mitt duntäcke. Upp och kissade och klädde av mig och somnade om tills klockan ringde igen två timmar senare....och då som sagt med HUVUDVÄRK!!!!

Bara att ta en tablett och bege sig till jobb. Blev bättre efter ett tag, men den sitter lite så där på lur och vill inte helt släppa taget.



Igår ringde jag förresten stenenheten på urologen för att jag vill göra en ny urografiröntgen. Har haft ont på höger sida bak och runt revbenen. Hade ont där förra gången jag hade den stora stenen i njurbäckenert och kanske är det dags igen....hoppas inte, men det kan vara värt att kolla upp det så den inte blir lika stor eller ve och fasa ännu större än sist....

Nu är det slutpratat om allt elände...

Bara två dagar kvar av detta året. Ett alldeles nytt år ligger framför oss och nya möjligheter och upplevelser att se fram emot...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0