ny vecka..nya utmaningar...

Idag tog Mats ledigt eftersom vi inte har Elias på fritis förrän nästa vecka. Har ju blivit en del knåpande för att få det att gå ihop. Man vill ju gärna att barnen ska få så långt sommarlov som möjligt.

Lite drägligare på jobb idag faktiskt och på onsdag kommer Åse tillbaks från semestern så jag slipper bemanningsbiten...ska bli himla skönt...undra  om man får betalt för dubbel arbetsinsats också eller vad tror ni????

Imorgon ska Elias få vara hos sin farmor och farfar. De ska åka till ystad djurpark och han tycker det ska bli jättekul!!! På onsdag är jag minsann ledig och vad tror ni att jag hoppas på då???? Sol och värme kanske....då tror ni alldeles rätt...kanske inte blir så många fler dagar på stranden för denna sommaren...

Det blev ändrade planer ikväll. Elias ville plötsligt sova hos farmor och farfar så vi körde och lämnade honom där. Blev ingen kvällspromenad för vi var hemma så sent...känns så tomt och tyst när lilla pratkvarnen inte är hemma...men jag är säker på att han får en rolig dag imorgon...

Idag går tankarna till en vän som just nu är inlagd på kardiologen och går igenom en massa utredningar av sitt hjärta...hoppas att allt kommer att gå bra...

natti natti...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0