mygg igen...

Gissa om Elias var lycklig igår efter att ha tillbringat dagen i ystad djurpark. Han skulle berätta om alla djur och vattenrutschkanor och allt han snickrat med farfar...härligt!!!

    

Elias har aldrig varit intresserad av att cykla...konstigt nog...Han kan hjälpligt, men inte mer iheller. Plötsligt igårkväll gick han och satte på hjälmen och hämtade sin cykel...(det har aldrig någonsin hänt tidigare) ....och så cyklade han omkring med de stora grabbarna i gatan...vilket ögonblick!!!! Vet inte om han själv eller vi var stoltast....




Idag är jag ledig. Gissa vad jag vaknade av....just det!!!! Kliande myggbett på min ankel igen...finns det fortfarande myggor???? Har inte sett några iallafall....de verkar älska mina anklar vilket i och för sig borde vara trevligt...men åhhhhhh vad det kliar, måste vara värsta stället att bli stucken....

Jag hoppades såklart på sol idag så vi kunde kört till stranden, men det är ett riktigt gråväder ute...vet inte riktigt vad vi ska hitta på...

Tog iallafall en morgonpromenad i duggregnet. Elias leker med Felicia. De har precis proppat magarna fulla av pannkakor...och som de njöt!!! Får väl ägna dagen åt lite fix här hemma för det behövs ju alltid.




Kommentarer
Postat av: marie

Bra för de små att umgås men den äldre generationen ibland.Hörde att det gått bra att sova över också.

2010-08-11 @ 19:03:02
Postat av: susanne

ja, det behövs...skönt att det gick bra också.

2010-08-11 @ 19:15:23
Postat av: annmari



så bra att han gillade att vara på Hallonlunda

badet hette förresten Djungelbadet.

2010-08-12 @ 09:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0