jodå...fest blev det...

Visst blev det fest precis som planerat men det blev inomhus istället för trädgårdsfest. Vem skulle vilja plaska runt i vattenpölar och geggiga gräsmattor....Det grillades under parasoll, det blev hur bra som helst. Mycket sång och gitarrspel framemot småtimmarna. Var nog inte hemma förrän vid halv fyratiden (och man kan ju inte skylla på att man hade lång väg hem iallafall )



Har fått jättejobbigt med mina luftrör. Gråbopollen härjar som bäst nu i august...längesedan jag hade det så besvärligt. Snorar, nyser, kliar men framförallt att det piper och har sig i luftrören och det blir jobbigt med andningen. Hjälper inget vidare med antihistamin heller...


En ganska trist dag...lite halvtrötta både Mats och jag. Fixade lite i trädgården i morse efter regnets framfart. Tydligen kommit 65 mm!!!! Tog en tur till ikea men som vanligt hittade vi inget av det vi sökte. Har lite svårt sedan flytten, trivds bättre på gamla ikea....hur tradigt det än låter.


Har fått något konstigt insektsbett på min ankel som jag först trodde var ett vanligt myggbett. Kliar, rött och svullet. Såg ut som små små vätskefyllda blåsr men som nu flytit samman till en stor blåsa...undra vad det kan vara???? Finns så mycket konstigt...




Imorgon börjar vardagen för Elias också. Fritis i morgon och skolan from onsdag...tänk att hela sommarlovet nu är till ända...men Elias tycker att det ska bli både kul och spännande att komma igång igen och träffa alla sina kompisar...tror minsann att han hade lite fjärilar nu ikväll när han skulle lägga sig...det kommer säkert att gå hur bra som helst...

Blir nog till att lägga sig tidigt ikväll (trots att jag har ledig dag imorgon)

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0