varmt och gott...

Har varit en fullspäckad vecka...jobbat varje dag och tränat både i tis och idag...Skulle egentligen jobbat helg men blev mån till fre istället pga att min arbetskamrat är sjuk. Skönt att slippa helgen...hoppas att det blir varmt och soligt...

I går var Fredrik på återbesök på thorax i Lund. Han fick svar på de frågor han hade och han fick äntligen lov att börja träna med lätta vikter, cykla, köra moppe....och det bästa av allt sova både på sida och rygg så länge det käns okej...

Idag har det varit jättevarmt!!!! ca 20 grade tror jag och folk sätter genast på sig shorts och t-shirts...ser lite fånigt ut tycker jag själv...men visst är det skönt att slippa tjocka jackor och vantar....

Försov mig förresten i morse...vaknade när Mats klocka ringde...en halv timme för sent...haha det händer inte så ofta som tur är...

En enda dag kvar att jobba sedan väntar fyra lediga dagar...och på måndag är det dags för vårruset!!!!



natti...


Kommentarer
Postat av: marie

Vilken härlig dag,varmt o skönt!!!Vad bra att det går framåt för Fredrik.

2010-04-29 @ 21:25:33
Postat av: annmari



skönt för Fredrik att allt är som vanligt,han har väl längtat efter att få köra mopeden.

2010-04-30 @ 10:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0