tooooomt...

Mats är på utbildning i Ljungbyhed idag till imorgon. Johanna sover hos christopher....såååå tomt!!!! bara jag och killarna hemma....men ganska mysigt iallafall...

Jobbat hela dagen. Hämtade Elias och en kompis på fritids. Fredde var redan hemma när vi kom. Lagade middag och sedan spelade jag lattjo på tippen med Elias och Theo. Det är så sällan det spelas vanliga hederliga sällskapsspel nuförtiden. Vi hade hur kul som helst....och lärorikt är det på samma gång...

Två dagar kvar att jobba denna veckan och sedan är man ledig i helgen....hopps hopps att det blir både soligt och varmt....

verkar som om flygtrafiken börjat komma igång igen...den där vulkanen har allt ställt till det...naturens krafter har vi inget att sätta emot...



Fredde och jag har suttit och snackat lite nu på kvällningen...Elias sover gott och snart jag med....imorgon är en ny spännande dag att ta itu med...

natti natti...saknar dig Mats...love you...




Kommentarer
Postat av: marie

Kan vara bra att sakna varandra ibland<3

2010-04-22 @ 21:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0