söndag...06.37!!!!!

Jo...det är sant!!! 06.37 vaknade vi i morse...på en ledig söndag!!! Elias hade en kompis som sov över...som tydligen alltid vaknar så tidigt...hade de nog glömt att tala om...jaja, de föräldrarna fick sovmorgon iallafall....

Fick gjort en hel del hemma igår faktiskt...började dagen med en morgontur...frukost...städning..tvättning...handling...hem och planterade i de nya krukorna. Solen sken hela dagen och det blev nog en timme i solstolen...fortfarande för kallt i vinden för att klä av sig men skönt om man sitter i lä...

 Malin och Fredrik satt också ute hela em och de hade roat sig åt att fota en massa bilder (på Fredde) Konstigt...han som har hatat att bli fotad tidigare...haha





Johanna var på en jättestor fest igår långt åt tjotaheiti...mats skjutsade henne och tre andra tjejer dit...ett jäkla tjattrande i bilen sade han...haha!!!

Just nu ligger jag här och bloggar medan Mats har somnat om och snarkar i bakgrunden...Ska snart fixa lite frukost till killarna...klockan är bara 07.50. Tänkte ta en morgonrunda i dag med och så blir det nog en runda till Falsterbo under dagen...garanterat blir det också en runda ner till stranden för att samla lite energi....stranden i falsterbo är nog en ut av de bästa platserna i världen...

Hemma igen efter en heldag i Falsterbo. Hjälpte till att bära bort plattor och skära gräsmatta. Blir säkert jättebra med den nya tomten. Fikade på mina nybakade chokladmuffins....mmmm tog en promenad på stranden. Soligt men det blåste jättekallt. Läckte in massor med sand i mina stövlar och jag kunde inte fatta hur!!!!! vid närmare undersökning upptäcktes ett hål i mina bästaste stövlar.....neeeejjjjj!!!!







Grillade korv innan vi begav oss hemåt. Har nu badat bort all sand och nu drar det i ögonlocken må jag säga...gääääsp....

natti natti...


Kommentarer
Postat av: marie

Fina bilder på Fredrik.....så e det när kärleken slår till,man gör allt för varandra!!!!

2010-04-26 @ 19:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0