sköna söndag...

Jag gillar faktiskt söndagar...åtminstonde när man vet att man är ledig även på måndagen...hah och det är jag....

Hoppade över morgonpromenaden i dag. Stod och strök veckans samling istället. Mats och Elias körde med morfar till Falsterbo för att ställa husvagnen på plats inför sommaren. Ny plats i år...tror att det kommer att bli hur bra som helst.

Johanna och jag körde till Lomma och tränade. Gick som en dans idag!!! Kändes ovanligt lätt....ökade både på crosstrainern och på löpbandet....ljuvligt känns det iallafall efteråt.

Mats är ute och oljar in trädäcket runt poolen som blivit hårt utsatt under den långa och ettriga vintern. Hoppas verkligen att vi får en riktigt solig och varm sommar i år....det behöver vi alla...

Glömde förresten skriva att det inte blev någon Duffeldorfresa för tjejerna men den är ombokad till 13 maj istället. Den där vulkanen har fortfarande utbrott så man undrar ju om man kommer iväg till Barcelona...blir kanske inget för Karin och mig heller....

Nu ska jag hänga upp ännu en maskin tvätt och ta ett varv med dammsugaren. Ikväll kommer mina kära föräldrar hit och grillar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0