påskfirande hela helgen...

Igår påskafton var det påskfirande ute hos Mats föräldrar i Karups nygård. Mats systers familj var också där precis som alltid. Bara Marcus som fattades eftersom han jobbade. Skapligt väder...solen sken men det blåste kallt. Vi tvingade oss ändå ut på en promenad efter all mat. Alltid lika mätt...samma sak...påsk efter påsk...

Idag är det ju då påskdagen och solen lyser med sin frånvaro. Man skulle snarare kunnat tro att det är en riktig höstdag. Regn och storm utanför fönstret. Vi hade planerat att mossriva gräsmattan...men ikke sa nikke... Iem ska vi fira påsk hemma hos mina föräldrar. Tyvärr är inte min bror och hans familj där för de är i Småland och firar påsk. Det är väl bara att ställa in sig på ännu en frossardag...men sedan får det vara bra!!! Om en månad är det dags för mig att åka till Barcelona med bästaste Karin...ska bli jätteroligt.!!!  Minst tre kg ska bort innan dess!!! På tors ska Joanna och jag köpa årskort på 24-7 och gå på info.möte. Sedan är det bara att köra....

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0