VAB...

Precis som jag trodde...Elias kom ner till oss redan runt midnatt och var ganska tät och med en skällande hosta. Han fick lite medicin och såklart fick han ligga mellan oss. När klockan ringde i morse så hostade han förskräckligt så det var bara att ringa både skola och jobb så får han stanna hemma med mig idag....lillplutten.



Ikväll kommer mamma och far hem från sin bussresa. Verkar som om de haft det riktigt trevligt faktiskt...kul! Kanske man kan följa med och hämta dem eftersom jag ju är hemma med Elias...skulle ju jobbat kväll annars.

Igår kväll åkte förresten Mats föräldrar till Makrigialos...svårt att tänka sig att de förmodligen sitter på balkongen och käkar frukost nu eller håller på att göra sig redo för stranden, solen och värmen...inte allllls avis...inte alllllssss....



Elias är bättre nu...kruppen är borta men det blev hosta och förkylning istället. Har varit inne och plockat undan, rensat garderober,Tvättat, strukit. När Mats kom hem tog jag på mig träningskläderna och gav mig ut i stormen. Man fick sannerligen hålla i kepsen...

Tog ett skönt bad när jag kom hem. Familjen käkade pizza idag medan jag höll till godo med canelloni (viktv)..

Hämtade mina föräldrar på kvällen. Helnöjda med sin resa.

Imorgon kväll och sön kväll är det jobb som gäller. Nu blir det lite slappekväll framför tvn och kanske man skulle festa till det med ett glas pepsi max.....

natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0