många tankar...

Igår var ingen bra dag...tankarna tog över....det var inga roliga tankar....Jag känner ju inte mig sjuk. Jag vill inte behöva operera mitt hjärta. Det handlar nog mycket om att informationen har brustit. Jag har inte fått någon information alls om resultatet efter undersökningen och nu har det gått så många månader så man har förträngt det .....och så PANG så drar någon undan mattan under fötterna på en så man faller handlöst...inte kul...Imorgon är det dags för nån flödesmätning av hjärtat i Lund. Ska försöka fråga lite mer då....men det är ju förmodligen inte rätt personer att fråga då de säkert bara ska göra just den undersökningen....hoppas iallafall att det går bra och att det ser bra ut.....mitt hjärta...



Mamma ringde just när jag varit te på min runda....kunde inte hålla igen tårarna hur mycket jag än försökte....vill inte föra över min oro och rädsla till andra...Men sanningen är ju att jag verkligen är livrädd...En stund senare ringde min far också....tack älskade ni för att ni finns....Måste försöka att tänka positiva tankar nu som jag säger till alla andar när de mår dåligt....inte så lätt när det gäller sig själv...Har just tagit ett bad sitter och kollar ut på det vackra höstvädret...Ska göra mig i ordning och kanske åka en sväng till affären...



Elias har banne mig feber nu ikväll....hostar fortfarande och klagar över ont i magen emellanåt....kan väl inte vara halsfluss igen. Han fick stanna hemma från scouterna iallafall. Får se om han är feberfri imorgon, annars blir det till att hålla honom hemma imorgon igen....kanske kolla halsen. Mats och jag tog en kvällsrunda. Känner mig lite nervös för imorgon men inte jättemycket....hoppas att lyckan är på min sida imorgon...hoppas att det ser bra ut trots allt....

natti natti...


Kommentarer
Postat av: marie

Lycka till imorron!!!<3

2009-09-29 @ 21:11:06
Postat av: susanne

Tack Marie!!!

2009-09-29 @ 21:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0