ledig!!!

Tandfeen på besök inatt igen...Elias tappade äntligen sin andra framtand igår..Han ser så gooo ut!!! Charmigt!!!




Varit ute på promenad nu i morse...hela huset är tomt nu, bara jag hemma ju...Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Kanske kolla lite recept till kräftskivan på lördag...eller åka och shoppa...eller städa..hmmm, vilket i-lands problem!!!!

Körde en runda till center syd...trist att shoppa ensam men det blev lite i allafall. Jeans, linne, örhängen och tre tröjor till Elias.

Grillade flintastek ikväll...fint väder ju...Mats och jag tog ännu en runda på kvällen...18000 steg idag totalt...inte illa!!!

natti natti...

Kommentarer
Postat av: marie

Kan se Elias framför mej....Bara njut av att vara ledig,kanske.

2009-09-07 @ 11:22:54
Postat av: Anna

Hej Susanne! Tack för ditt meddelande, jag hoppas du har rätt, jag kan ju inte göra mer än att vara ärlig..förhoppningsvis är vår vänskap starkare än så. Vad duktig du är med dina promenader! Hälsa din fina familj! kram!

2009-09-08 @ 10:20:29
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0