ledig...

Har just sett till att Elias kom iväg till skolan. Inga problem alls nu med ont i magen eller oro....såååå skönt. Verkar som han trivs. Verkar även som att scouterna var ett lyckokast. Igår hade de lärt sig att göra upp eld så han luktade som ett stort rökmoln när han kom hem...men spännande hade det varit.

  ALLTID REDO....

Ska snart göra mig i ordning för en moronpromenad. Verkar vara ganska fint väder. Solen skiner men det blåser lite. Blåste gjorde det verkligen igårkväll också när Marie och jag var ute...det var knappt att man hörde vad den andra sade. Ändå känns det så gott när man kommer hem igen....det liksom gör gott både fysiskt och för själen....

Ska upp till jobb en runda i em för vi är några som ska vara med i en artikel från sydsvenskan om det här med att jobba varannan helg och vad det kommer innebära även för alla malmöbor som behöver sjukvård...vill inte ens tänka på det. Vi ska demonstrera och lämna in namnlistor den 6 okt och de kommer inte att vika sig en tum utan det är redan bestämt men vi kan inte bara sitta med armarna i kors.....

Ja, då återstår det att se om man kommer med på någon liten bild i sydsvenskan imorgon...håller tummarna! Kunde ju varit lite kul....om man blev bra på bilden förståss, annars inte...hihi!!!

Mats och jag hann med en kvällspromenad i regn och rusk på kvällen. Kollade på idol och sedan var det min tur att natta Elias. Vet inte om det var han eller jag som somnade först....

natti natti...

                                              


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0