regn, rusk och körtelfeber...

Ligger vaken och kan inte sova.....Elias kom för en timme sedan gråtandes och klagade över ont långt ner i magen....tänker man ju direkt på det där med levern och framförallt mjälten i och med körtelfebern. Inte lätt att veta!!!! Känns olustigt!!! Han somnade iallafall om i våra sängar...Har det inte gått över när han vaknar får vi väl köra och kolla upp det på sjukhuset...stackars pojke....han har varit så mycket sjuk detta året!!!!! Har varit mycket även med mig iår....njurstenssprängningar, röntgenundersökningar....och allt med hjärtat.....Hoppas verkligen att 2010 ska bli ett bättre år.....



Det magonda hade gått över när han vaknade igen. Det märks att han är tröttare....sov ända till nio. Nästan samma ruggiga väder som igår förutom regnet....men ojoj vad det stormar!!!! Saknar mina promenader....Mats och jag var iväg en sväng på nova. Mats fixade middag medan jag och Elias spelade disneyspel....Solen visade sig faktiskt på eftermiddagen så jag tog på mössa och vantar och gick ut på min runda....lovely!!!! 


Kommentarer
Postat av: marie

2010 blir säkert bättre,i alla fall om jag får bestämma.....<3

2009-10-05 @ 16:52:06
Postat av: susanne

då litar jag på dig Marie.....du får bestämma!!!!!

2009-10-05 @ 17:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0