nu är det dags...

Nu är klockan 07.40. Har varit uppe sedan halv sju...kunde inte sova. Gick upp och lade mig i ett varmt bad, packat det mesta och nu sitter jag här och bara väntar....Elias och Johanna är iväg med sina bussar till skolan och Fredde ska snart köra iväg med moppen.

Idag blir det en massa prover, lungröntgen , ultraljud, träffa narkosläkaren mm....Ska höra om jag får åka hem och sova i natt eller om jag måste stanna kvar där....hoppas jag får åka hem. Skönare att vara hemma med familjen såklart....

Jag kan ju inte påverka någonting om hur det ska gå....jag kan faktiskt inte göra annat än bara hoppas att allt ska gå bra och att de lyckas täta hålet via kärlet i ljumsken och att det inte blir några komplikationer....

Snälla käre gode gud.......hoppas att det går bra....

älskar er...


Kommentarer
Postat av: johanna

Vi älskar dig. <3

2009-11-24 @ 11:42:07
Postat av: marie

Vi också.....lycka till<3

2009-11-24 @ 13:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0