njuter av livet...

Lördag...kan inte riktigt fatta att operationen är över och att allt gått bra....får nypa mig i armen lite då och då för att förstå. Känns lite konstigt....fysiskt är jag så gott som återställd förutom en massa blåmärken här och var av alla nålar, men rent mentalt så håller hjärnan inte riktigt samma tempo...svårt att förklara...

I morse körde Mats och jag en runda på ikea och köpte handtag till köksluckorna...det underlättar ju lite när man ska öppna alla lådor och skåp.

Mamma och far passade Rasmus över natten så de kom inom på fika så att killarna fick träffas lite. De leker jättebra nu.....kul att se de ihop.

Iem tog jag faktiskt ett tag med dammsugaren, trots att jag inte borde....men vad gör man när man solen lyser så att varenda dammråtta visar sig....det går ju inte att låta bli. Blir lite trött faktiskt när jag håller på och donar, men det kanske inte är så himlans konstigt.....

 

Kommentarer
Postat av: marie

Har ni fått ordning i köket nu???

2009-11-28 @ 22:23:22
Postat av: susanne

inte helt...men de flesta lucor på plats och handtagen...det går framåt...

2009-11-29 @ 09:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0