många tankar och funderingar...

Nu börjar det närma sig min operation och därmed kommer också tankarna smygande....känner att de tar över mer och mer trots att jag försöker att trycka undan dem.....jobbigt!!! Hoppas verkligen att det kommer att gå jättebra att täta hålet via ljumsken annars blir det en helt annan riktig hjärtoperation!!!! VILL INTE ENS TÄNKA PÅ DET!!!! VILL INTE!!!!


Här hemma pratar vi nästan inte alls om det....vet inte varför...men kanske är det så att eftersom det varken syns eller känns så tänker man inte riktigt på det....det är ju ändå kroppens viktigaste organ hjärtat som jag ska operera...har nog inte riktigt fattat det ännu....



en lugn kväll på jobb...men det kan ändra sig snabbt...många lediga platser...hoppas det blir lika lugnt i morgon..

Om en vecka fyller jag 40....inte planerat ett endaste dugg.....känner inte för att fira!!! Varför ska man fira??? vill bara att allt ska vara över ....det enda jag önskar mig är att operationen lyckas bra...kan man önska sig det i födelsedagspresent????

natti natti...

Kommentarer
Postat av: annmari

det går nog bra med operationen det brukar det göra

läkarna är så skickliga nu för tiden.lycka till önskar vi dej här i skogen.

2009-11-06 @ 11:06:44
Postat av: susanne

tack!....men de har inte låtit så optimistiska hittills....

2009-11-06 @ 22:03:52
Postat av: Anna

Hej vännen! Jag har inte riktigt förstått varför du ska opereras?

Stor kram!

2009-11-06 @ 22:16:52
URL: http://varldenslyckligastemamma.blogg.se/
Postat av: marie

Har du fått ett datum nu?Allt blir bra ,ska du se<3<3<3

2009-11-06 @ 22:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0