höststorm...

Jaha, då var det redan onsdag...har jobbat två kvällar så har inte hunnit med att blogga. Vädret har inte visat sig från sin bästa sida på några dagar nu. Verkligen hemskt höstväder!!!!! Igår blev det till att packa väskan och köra och simma istället för promenad....väldigt skönt ioch för sig....bra att varva promenader med lite simning.

Igår var Mats iväg och vaccinerade Elias mot svininfluensan....Han sade inte ett ljud!!!! Har ännu så länge inte haft några biverkningar mer än ont i armen. Idag är det min tur!!!! Mamma kolla in det dom sprutar in i armen...det är hudfärgat mamma!!!!!....antar att han menar genomskinligt...hihihi!!!! Imorse sade han: Jaha...nu får man inte svinsjukan i allafall!!!!



Funderar på om jag ska bege mig ut i höstrusket eller om det blir simhallen idag igen....helst skulle man bara vilja sätta igång en brasa....smyga upp i soffan och göra ingenting alls.....

Det blev simning idag också och en lång stund i den varma sköna bastun efteråt...

Idag har jag och Mats varit och vaccinerat oss på mitt jobb. Mats fick inte egentligen eftersom han varken var sjukvårdapersonal eller någon riskgruppsperson men de tog honom ändå....skönt, nu är hela familjen vaccinerad utom Fredrik, som absolut inte vill... Ännu så länge inga biverkningar iallafall....Får se hur det blir i morgon....

Vi passade också på att göra ett snabbt besök på nya ikea svågertorp. Jääääätestort!!!! men annars ganska likt såklart...ikea är ikea. Imorgon kommer de och bytar ut vårt kök. Mats har tagit semester för att ha lite koll så allt blir rätt....spännande!!! Synd bara att inte vi hinner få nya bänkskivor och vår köksö innan min födelsedag....men men... den som väntar på något gott.....

natti natti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0