fantastisk fredag...

En mycket händelserik dag på jobbet....receptionen...eller kordinator som jag nu så vackert ska kallas, medarbetarsamtal och tårtkalas för att fira min födelsedag....Jag är säker på att jag har världens bästaste arbetskamrater!!!!! Blev uppvaktad med en fantastisk blombukett med pärlor i varendaste blomma och av arbetskamraterna fick jag ett jättefint armband som man kan sätta på egna silverberlocker....pandora heter märket. Blev så himla glad för det!!!!! Passade mig perfekt....ni känner mig ganska väl tydligen....Tack alla...<3<3<3



När jag kom hem  dyngsur...  med håret i ett endaste vindrufs så berättade Mats att han bokat bord till oss två på Elyseé. Vilken överraskning!!!! Efter ett varmt bad och lite avkoppling i soffan och lite fräscha kläder så  var vi redo. Elias lämnade vi hos mormor och morfar på vägen. En härlig kväll med god mat och ....nej, inget vin för vi hade ju bilen ju...men ändå



Nu är vi alldeles för mätta både Mats och jag....

Tack för en fantastisk fredag...

natti natti...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0